כולסטרול ויוגה

דף הבית >> הזמנה לריפוי-קליניקה >> שיקום מחלות פנימיות >> כולסטרול ויוגה

נתון נחמד בקשר לקשר נפשי גופני והשפעתו על כולסטרול: סטרס גורם לשחרור הורמון הקורטיזול שמצדו גורם לנו למשיכה למזון עתיר שמן וסוכר. כלומר, למידה והכרות עם כלים שיעזרו לנו להפחית סטרס, יעזרו לנו גם להפחית גם במשיכה אל המתוק. 

תרגילי נשימה להפחתת סטרס- מתאים גם למי שלא מתרגל יוגה:

1. שכיבה על הגב, ידיים על הבטן, עיניים עצומות. תשומת לב לנשימה דרך האף ותנועת הבטן עם השיאפה (התרחבות ) עם הנשיפה (האספות). אין צורך להעמיק את הנשימה, דווקא ככל שנעדן יותר והיא תתרכך, כך הנשימה תוכל להתארך.אם זה מתאים ונעים אפשר להאריך מעט את הנשיפה. 
2. ישבן על עקבים,מצח כבד על המזרון/שטיח- ידיים איפה שנוח. עיניים עצומות ולדמיין שהגב "מתגהץ" על ידי הנשימה. האגן משתחרר אל בין הרגליים והמצח נהיה כבד ונימוח יותר ויותר- ובינהם- הגב נושם.
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים